martes, 11 de septiembre de 2007

FÁTIMA NUÑEZ DELGADO





Mencionada por:
María I. Fernández Barjola

Menciona a:
Ana García Cejudo
Lorena Rei Noia
Lupe Gómez
María Inmaculada Fernández
María Lado
Víctor Sánchez Alonso




Bio-bibliografía

FÁTIMA NUÑEZ DELGADO (O Barco de Valdeorras, Ourense, 1981) Licenciada en Filología Inglesa, realiza en la actualidad el doctorado en Lingüística. Su producción literaria es en su mayoría inédita. Participó en la performance poético-artística Antiinspiración con el colectivo “DosXun” del que forma parte. En 2004 obtiene el 2º premio en el “V Certamen de Poesía para nuevos creadores Díaz Jácome” con Vou xogar ao fútbol coas letras do abecedario.



Poética

Redactar los pensamientos de la gente, escuchar diálogos en la calle, jugar con las palabras hasta desnudar mi cuerpo y parir mi alma de nómada, de feriante. La poesía está en la vida y así quiero demostrarlo.
Hace unos años decidí cerrar los ojos y abrir la boca para gritar: de dolor, de placer, de hambre y angustia y fue entonces como me escupí poco a poco, a pedazos, hasta que me deshice entera.
En cada línea me regalo y se regala el mundo.




Poemas



Verbas tísicas

Verque veleno
o meu ventre.

Vertixe e versatilidade
do vermicida
da túa vertente.

Verque e berra
para vingar
a verticidade
da que se perverte.

Verque veleno
o meu ventre.

Será a tise
que me vencella
coa verbosidade
do Abrente.





A miña vida sen Ti


SOMOS COLMEA
seres tautolóxicos
devorando Setion a
grolos
forzados,
respirando
negra codeína
en misión combativa.

Somos matador,
reincidentes de
xenreira gótica.

Non pares,
non pares,
non pares, e
cando pares
“fai tun flai”.
Dime se che gusta
dime se EU che gusto
e non me soltes a
man.

PINTA FACHADAS
arranxa bombillas.

Enchémonos de esperar.

Escribe na parede,
non pares e non

me soltes a man.

O SOL DÁLLE MEDO.
Estraga retinas
alcohólicas
amarga escenas
bucólicas
baixo rodas de AsFalto.
O ceo chora,
O ceo está chorando
“pastillas, pastillas,
verdes o amarillas”.

Non pares, faime nube
de sarabia
coa miña letra virxinal.
Gústame que
sexas cego
improvisado.
Gústame ser
a túa almofada
o teu colchón
a túa cama

o teu espello
a túa manta.

Que o teu corpo ilumine a miña morte túa
para ser infinitos máis alá de nós mesmos.....

DURME e soña
comigo
eu ás veces soño
contigo
e facemos viaxes
en avións cicelados
en madeira.

“Hey Bobby Marley
sing something good to me”.
Teñen o estómago
cheo,
teñen un bandullo
cheo de
Fame,
de cínifes mareados.

Sigue,
hiperactividade de mente,
non pares.

Conexión especial.
Cables, radios que
relatan un arrepío
episódico,
festivo.

Isto non é un FERRARI.
Curtocircuíto.

Chego a casa afónica
e coa lingua

vermella.




HAIKU fotográfico

Aínda non é tempo de paraugas nas papeleiras
nin de tolleitas follas.
É hora de mudar
pelellos vellos
por ouveos
espidos.

No hay comentarios: